Luisteren naar de klant

Door veelvuldig contact met onze klanten krijgen wij nauwkeurig inzicht in hun wensen. De manier waarop wij vervolgens op die wensen inspelen, is de sleutel tot ons succes.

Door intensieve samenwerking met onze klanten evolueert de klant-leverancierverhouding tot een partnership dat de concurrentiepositie van beide partijen versterkt. Wij denken met u mee en ontwikkelen producten die aansluiten op de groei en diversiteit van uw organisatie.

Het merendeel van onze medewerkers heeft een zorgachtergrond. Zij brengen niet alleen grote betrokkenheid bij zorgprocessen mee, maar zijn ook in staat optimaal te communiceren met uw medewerkers.

Onze klanten, verenigd in een gebruikersplatform, geven u graag referenties over ons ECD Quality in Care en over de samenwerking met Cormel IT Services als organisatie.

Kostenbeheersing en kwaliteit van zorg

Kostenbeheersing en afstemming van vraag en aanbod bepalen de toekomst in de zorg. Daarom zijn beide elementen een essentieel onderdeel van het elektronisch cliëntendossier QIC. 

Nieuwe wetgeving en demografische ontwikkelingen zoals vergrijzing hebben in Nederland sterke invloed op vraag en aanbod in de zorg. Kostenbeheersing is noodzakelijk om het Nederlandse zorgstelsel in stand te houden. Cliënt en kwaliteit dienen daarbij centraal te blijven staan. Een instrument als QIC van Cormel IT Services is een onmisbaar hulpmiddel als het gaat om het combineren van kostenbewaking en optimalisering van de kwaliteit van leven van uw cliënten.